Haluaisin tietää minkä arvoinen on vuoden 1955 1000mk:n seteli

Kysytty

Haluaisin tietää minkä arvoinen on vuoden 1955 1000mk:n seteli

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Setelin arvo on paljonkin kiinni mm siitä minkä kuntoinen. Näissä asoissa pitäisi kääntyä rahaliikkeen puolen arviointia varten.
Kirjassa Suomen rahat arviohintoineen 2005 ilmoitetaan että 1000 markan seteli vuodesta 1955 on ilmestynyt neljällä eri vesileimalla ja hintahaarukka on vesileimasta riippuen 5€-1000 €.

10 ääntä
Asiasanat

Kommentit

1000 mk -55 luastus vielä v. 2012 helmikuu nimellisarvon mukaan