Otsikko
Haluaisin tietää logopediasta. Sain Itävallasta sellaisen tiedon, että logopedi voisi auttaa poikaani, jolta 22 vuotta sitten leikattiin aivokasvain, ongelmia…

Kysytty

Haluaisin tietää logopediasta. Sain Itävallasta sellaisen tiedon, että logopedi voisi auttaa poikaani, jolta 22 vuotta sitten leikattiin aivokasvain, ongelmia siitä jäi runsaasti.
Minkänimisistä kirjoista voisi hakea apua? Onko mahdollisesti Turussa logopedia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavasta teoksesta voisi olla hyötyä: Kommunikoinnin häiriöt : syitä, ilmenemismuotoja ja kuntoutuksen perusteita (Yliopistopaino, 2006). Myös osoitteesta www.terveyskirjasto.fi hakusanalla puheterapia löytynee tietoa aiheesta.

Puheterapeuttien yhteystietoja löytyy mm. Eniron Keltaisilta sivuilta: www.eniro.fi Turun (tai Varsinais-Suomen) puheterapeutteja voit hakea laittamalla hakusanaksi puheterapeutit ja aluehakukenttään Turku (tai Varsinais-Suomi).