Haluaisin tietää, että miten kirjailijalle voi lähettää sähköpostia, siis mikä on osoite? Tai sitten ihan vaan tavallinen posti osoite.

Kysytty

Haluaisin tietää, että miten kirjailijalle voi lähettää sähköpostia, siis mikä on osoite? Tai sitten ihan vaan tavallinen posti osoite.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjalijalle voi parhaiten toimittaa postia hänen kustantamonsa kautta. Kustantajan nimi näkyy kirjoissa.
Voi myös kysyä kustantajaa ja osoitetta esim. kirjastosta.