Haluaisin tietää ensimmäisen lauseen seuraavista kirjoista: Neverwhere Belgarionin taru Liisa Ihmemaassa Hiiriä ja Ihmisiä Anne Frankin Päiväkirja Eläinten…

Kysytty

Haluaisin tietää ensimmäisen lauseen seuraavista kirjoista:
Neverwhere
Belgarionin taru
Liisa Ihmemaassa
Hiiriä ja Ihmisiä
Anne Frankin Päiväkirja
Eläinten Vallankumous
abc kiria
Sudenmorsian
Pikkuprinssi
Linnunradan käsikirja
Narnia Velho ja Leijona
Juoksuhaudan tie
Ruohometsän kansa
Tiikerinlapsi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Liisa ihmemaassa Hyvänen aika, kuinka Liisaa väsytti!, http://www.gutenberg.org/cache/epub/46569/pg46569-images.html

Nuoren tytön päiväkirja: "Perjantaina, kesäkuun kahdentenatoista päivänä heräsin kello kuudelta eikä se ihme ollutkaan: se oli syntymäpäiväni."

Acbkiria: "Oppe nyt wanha / ia noori / joilla ombi Sydhen toori.", https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/27243/p22-06_abckiria.pdf?s…

Linnunradan käsikirja liftareille: "Linnunradan läntisen kierteishaaran hyljityllä, kartoittamattomalla laidalla on pieni merkityksetön keltainen aurinko."

Velho ja leijona: "Olipa kerran neljä lasta, joiden nimet olivat Peter, Susan, Edmund ja Lucy."

Tiikerin lapsi: "Olisihan minun pitänyt arvata."

Tässä ne, joita löytyi verkosta Makupalat.fi:n ekirjat -osan kautta, https://www.makupalat.fi/fi/k/449/hae?category=123415&sort=title&order=… sekä kommentin hakijan avulla. Täydennellään listaa myöhemmin, kun kirjat tulevat kirjaston hyllyyn.

2 ääntä

Kommentit

Tästä saat ne lauseet, joihin pääsin käsiksi:
Nuoren tytön päiväkirja: "Perjantaina, kesäkuun kahdentenatoista päivänä heräsin kello kuudelta eikä se ihme ollutkaan: se oli syntymäpäiväni."
Acbkiria: "Oppe nyt wanha / ia noori / joilla ombi Sydhen toori."
Linnunradan käsikirja liftareille: "Linnunradan läntisen kierteishaaran hyljityllä, kartoittamattomalla laidalla on pieni merkityksetön keltainen aurinko."
Velho ja leijona: "Olipa kerran neljä lasta, joiden nimet olivat Peter, Susan, Edmund ja Lucy."
Tiikerin lapsi: "Olisihan minun pitänyt arvata."