Otsikko
Haluaisin sanat Anna Säärelän runoon: Yhteinen matka. Olisiko mahdollista saada niitä tätä kautta?

Kysytty

Haluaisin sanat Anna Säärelän runoon: Yhteinen matka.
Olisiko mahdollista saada niitä tätä kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna Säärelä on Kittilässä syntynyt, nykyään Rovaniemellä asuva runoilija, joka on julkaissut omakustanteena runoteoksen Tämä punajaspis sinijaspis. Teos löytyy Rovaniemen, Tornion ja Ylitornion kirjastoista.