Otsikko
Haluaisin saada Jukka Virtasen sanoituksen "Matkamuistot" kappaleeseen. Olen kuullut sekä lauluna että runona, lienee julkaistu tribuuttialbumilla. Kiitos

Kysytty

Hei!

Haluaisin saada Jukka Virtasen sanoituksen "Matkamuistot" kappaleeseen. Olen kuullut sekä lauluna että runona, lienee julkaistu tribuuttialbumilla.

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen sanat löytyvät kirjoitettuna liitteeseen tribuutti cd-levyltä: Sanat Jukka Virtanen. Kappaleen esittää levyllä Ville Leinonen. Levy löytyy useista Suomen kirjastoista, kuten esimerkiksi Tampereen pääkirjaston musiikkiosastolta.