Haluaisin muuutaman Maiju Lassilan kirjan, miten niitä saa? Tiedän jo, mitä ottaisin. Yleensä nämä sivut ovat niin täynnä kaikkea, että hulluksi tulee.

Kysytty

Haluaisin muuutaman Maiju Lassilan kirjan, miten niitä saa? Tiedän jo, mitä ottaisin. Yleensä nämä sivut ovat niin täynnä kaikkea, että hulluksi tulee.

Vastaus

Vastattu

Maiju Lassilan teoksia löytyy Helmet-kirjastoista runsaasti. Tosin osa niistä on sen verran vanhoja, että niitä on enää jäljellä yhdet varastokappaleet Pasilan varastossa. Mutta kaikista niistäkin voi kyllä tehdä varauksia ja tilata haluttuun noutokirjastoon.

Voit tehdä varauksia Lassilan kirjoista joko itse netissä Helmet-sivustolla, mihin tarvitset kirjastokorttisi numeron ja pin-koodin. Mutta jos netin kautta varaaminen ei jostain syystä onnistu, niin voit mennä omaan lähikirjastoosi ja pyytää palvelutiskin virkailijaa tekemään sinulle varaukset haluamistasi teoksista.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Smaiju%20lassila__O-date__U…

0 ääntä

Kommentit

Kirjastoon voi myös soittaa, niin ei tarvitse käydä.