Otsikko
Haluaisin luoda applikaation, jossa uskon olevan potentiaalia maailmanlaajuiseenkin suosioon. Miten minun tulisi edetä? Mistä saan lisätietoa applikaation …

Kysytty

Hei! Haluaisin luoda applikaation, jossa uskon olevan potentiaalia maailmanlaajuiseenkin suosioon. Miten minun tulisi edetä? Mistä saan lisätietoa applikaation "perustamisesta", eli miten lähdetään liikkeelle ihan nollasta, mitä kaikkea tulee ottaa matkan varrella huomioon, yms? Tuleeko perustaa toiminimi mikäli applikaation kautta alkaa tulemaan rahaa? Pitääkö kehittäjien kanssa tehdä salassapitosopimukset? Kaikki tälläinen olisi vitaalia tietoa :) Myös englanninkielinen aineisto kelpaa, mutta mieluiten suomeksi.