Haluaisin löytää vanhat aakkoset työtäni varten. Löytyykö joku kirja missä ne ovat? Vanhalla tarkoitan n 1800-lukua. Kiitos!

Kysytty

Haluaisin löytää vanhat aakkoset työtäni varten. Löytyykö joku kirja missä ne ovat? Vanhalla tarkoitan n 1800-lukua.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
En löytänyt Hämeenlinnan seudun kirjastoista kirjaa aiheesta. Internetin Google-haussa löytyy useita linkkejä fraktuuralla kirjoitetuista aakkosista, hakusanalla fraktuura. Wikipedian teksti, jossa on luettelo fraktuura-aakkosista on osoitteessa https://fi.wikipedia.org/wiki/Fraktuura,
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli