Otsikko
Haluaisin löytää satukirjan,jota lapsena luin mummolassa,mutta joka on hävinnyt sittemmin. En muista kirjan nimeä,enkä kirjoittajaa. Olisiko kirjan nimessä…

Kysytty

Haluaisin löytää satukirjan,jota lapsena luin mummolassa,mutta joka on hävinnyt sittemmin. En muista kirjan nimeä,enkä kirjoittajaa. Olisiko kirjan nimessä ollut sana kivi? Oli joko suomalainen tai suomennettu(ehkä ruotsalainen). 60-80-luvulta?Kirja oli aika ohut,suorakaiteen muotoinen. Kirja kertoin metsän hengistä,kivistä,kuusista. Kiviin oli piirretty sisälle ihminen/henki. Kirjassa oli värikuvitus. Kirjan väritys oli tummansinivoittoinen. Muutenkin värit olivat tummat. Olisi hienoa löytää kirja uudelleen :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja saattaisi olla Mervi Tammen Kivimaailman ympäri kymmenen kertaa vuodelta 1979.