Haluaisin löytää Omar Khaijamin runon, joka alkaa jotenkin tähän tapaan Lapseni eivät ole minun, ne ovat nuoli tulevaisuuteen. Tarvitse runon saksaksi, mutta…

Kysytty

Haluaisin löytää Omar Khaijamin runon, joka alkaa jotenkin tähän tapaan
Lapseni eivät ole minun, ne ovat nuoli tulevaisuuteen.

Tarvitse runon saksaksi, mutta suomenkielinenkin sopii.
vastauksesta kiitollinen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kuitenkin Kahil Gibranin teksti, sellainen löytyy saksaksi googlaamalla esim.

Gibran eure Kinder