Haluaisin löytää ohjeen haalarimerkkien/kangasmerkkien tekoon ihan itse. Voisin myös soveltaa ompelukoneella tehtävien koristeluiden ohjeita merkkien tekoon,…

Kysytty

Hei, haluaisin löytää ohjeen haalarimerkkien/kangasmerkkien tekoon ihan itse. Voisin myös soveltaa ompelukoneella tehtävien koristeluiden ohjeita merkkien tekoon, jos suoraan kangasmerkkien tekoon ei löydy ohjetta. Tarkoitus ei ole tehdä merkkejä myyntiin, mutta haluaisin väkertää pari itselle henkilökohtaisesti tärkeää symbolia kangaslipareelle ja ommella ne haalareihini.

Koneella kirjonnan lisäksi olen ajatellut, että yleisestä tyylistä poiketen voisin hyödyntää kangastilkkuja merkkien teossa (eli jos haluaisin saada vaikka punaisen kukan valkoiselle pohjalle, niin tekisin sen niin että kiinnittäisin punaisen kukanmuotoisen kangastilkun valkoiselle merkin pohjalle).

En ole mikään ammattilainen eikä oikein hienoja kirjontakoneita ole käytössä, joten niihin liittyvistä ohjeista en hyödy.