Haluaisin löytää kesä-heinäkuussa suomeksi ilmestyneen 2 osan Flower of Life kirjasta. Sen on kirjoittanut Drunvalo niminen mies. Onko sitä missään kirjastossa…

Kysytty

Haluaisin löytää kesä-heinäkuussa suomeksi ilmestyneen 2 osan Flower of Life kirjasta. Sen on kirjoittanut Drunvalo niminen mies. Onko sitä missään kirjastossa saatavilla ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee kirja nimeltä The ancient secret of the flower of light. Vol. 2. Tekijä on Melchizedek, Drunvalo. Suomeksi se on ilmestynyt nimellä Elämän kukan salaisuus, Osa 2--[... suomentanut Riitta Metsovuori]. ISBN: 952-5231-16-X.
Kirjaa on Helsingin ja Espoon kaupunginkirjastojen kokoelmissa - ajantasaiset saatavuustiedot voi tarkastaa Plussa-tietokannasta ( http://www.libplussa.fi/ ).