Otsikko
Haluaisin löytää 1939 valmistuneen Ihmemaa Oz elokuvan (VHS tai DVD), joka perustuu L. Frank Baumin kirjaan. Elokuvassa näyttelee Judy Garland. Löytyyköhän…

Kysytty

Haluaisin löytää 1939 valmistuneen Ihmemaa Oz elokuvan (VHS tai DVD), joka perustuu L. Frank Baumin kirjaan. Elokuvassa näyttelee Judy Garland. Löytyyköhän tätä mistään kirjastosta tai ylipäänsä mistään Suomen rajojen sisäpuolelta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen elokuva löytyy sekä videokasettina että dvd:nä useammastakin pääkaupunkiseudun kirjastosta. Sijainti- ja saatavuustiedot löytyvät HelMet -tietokannasta http://www.helmet.fi
Valitse sanahaku ja hakusanaksi Ihmemaa Oz sekä aineistoksi dvd-levyt tai videokasetit.