Haluaisin lainata Tieteen kuvalehden 27.2.2012 numeron. Kotikirjastoni on Laukaan päkirjasto. Miten onnistuu?

Kysytty

Hei

Haluaisin lainata Tieteen kuvalehden 27.2.2012 numeron. Kotikirjastoni on Laukaan päkirjasto. Miten onnistuu?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Laukaan pääkirjasto säilyttää kyseistä lehteä ainoastaan tämän kuluvan vuoden ja kaksi edellistä vuotta lehden numeroita. Kyseiseltä vuodelta lehden numeroita löytyy kuitenkin Jyväskylän pääkirjastosta, jossa ne on lainattavissa. Lehden voit varata verkkokirjaston kautta ja tällöin kannattaa laittaa noutopaikaksi Laukaan pääkirjasto. Kyseinen lehti on sitten noudettavissa viikon sisällä varauksesta Laukaassa. Voit myös laittaa viestiä, soittaa tai käydä Laukaassa tekemässä varauksen kirjastossa asiakaspalvelussa.