Haluaisin lainata Rent-musikaalin vocal scoren/selectionin, onko nuottikirjaa mahdollista saada Turun Kaupunginkirjastoon tai voiko aineiston lainata…

Kysytty

Haluaisin lainata Rent-musikaalin vocal scoren/selectionin, onko nuottikirjaa mahdollista saada Turun Kaupunginkirjastoon tai voiko aineiston lainata kaukolainana muusta kaupungista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Turun kaupunginkirjastossa ei ole tätä nuottilaitosta, valitettavasti.

Kaukolainan voi tehdä Vaasan kaupunginkirjaston niteestä Rent/vocal selections tai Porvoon kaupunginkirjastosta niteestä Rent/otteita (Women/men edition). Molemmat nuottilaitokset ovat siis valittuja paloja musikaalista Rent. Lisäksi Porvoossa olevassa laitoksessa on CD-levy liitteenä: "CD-levyllä taustat ja kokonaisesitykset ja Windowissa ja Macissa toimiva sävelkorkeudenvaihtaja."