Otsikko
Haluaisin lainata kirjastosta jonkin videoelokuvan, jossa näyttelevät Heinz Rühmann ja Pola Negri. Mitkä vaan elokuvat käyvät. Pola Negri näyttelee ainakin…

Kysytty

Haluaisin lainata kirjastosta jonkin videoelokuvan, jossa
näyttelevät Heinz Rühmann ja Pola Negri. Mitkä vaan
elokuvat käyvät. Pola Negri näyttelee ainakin elokuvassa nimeltä Ich
habe an dich gedacht.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Videoelokuvien luetteloissa, jossa on myös hakemistot näytelijöiden mukaan, ei löydy kyseisten näyttelijöiden elokuvia videona ( esim. Leonard Maltin's movie and video guide 1999).

Jos haluat tietää elokuvien nimiä, joissa he ovat näytelleet, niin esim. kirjassa: Katz, Ephraim: The Macmillan international film encyclopedia. 3rd ed 1998, on manittu molemmmat näyttelijät ja elokuvat. Pola Negri löytyy useammastakin hakuteoksesta. Kirjastojen luetteloista ei näyttelijöiden mukaan löytynyt myöskään heidän elokuviaan videona.