Otsikko
Haluaisin lainata kirjan: Videointi laadullisessa tutkimuksessa. tekijä:Viitanen, Elina. Mistä voin saada tämän kirjan?

Kysytty

Haluaisin lainata kirjan: Videointi laadullisessa tutkimuksessa. tekijä:Viitanen, Elina. Mistä voin saada tämän kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimääsi kirjaa ei löydy mistään suomalaisesta kirjastosta, eikä edes viitettä siitä että tällainen kirja olisi olemassa. Onko kyse jostain uutuudesta joka ei ole vielä ilmestynyt? Vai mahdollisesti opinnäytetyöstä jota ei ole luetteloitu käytössämme oleviin tietokantoihin?

Sibelius-Akatemian kirjasto voinee opastaa eteenpäin tiedonhaussa.