Haluaisin lainata Francois Baucherin kirjoja "Hevostaidon sanakirja selityksin" ja "Uusille periaatteille perustuva hevostaito". Mistä löytyisi em. teokset?

Kysytty

Haluaisin lainata Francois Baucherin
kirjoja "Hevostaidon sanakirja selityksin" ja "Uusille periaatteille perustuva hevostaito". Mistä löytyisi em. teokset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Francois Baucherin kirjoja Hevostaidon sanakirja selityksin ja Uusille periaatteille perustuva hevostaito ei valitettavasti ole suomennettu. Julkaisuissa kirjojen nimet ovat usein suomenkielisinä, vaikka niitä ei ole suomennettu.
Baucherin kirja Methode d'equitation basee sur de nouveaux principes augmenteede documents inedits... on Helsingin yliopiston kirjastossa. Jos haluatte kaukolainata tämän ranskankielisen kirjan, ottakaa yhteys Lahden kaupunginkirjaston pääkirjaston aikuistenosaston tietopalveluun. Suomesta tilattava kaukolaina maksaa 20,-mk/kirja.
Toista kysymäänne Baucherin kirjaa ei löytynyt Suomen kirjastoista.