Haluaisin kuvia yms. tietoa Tittamari Marttisesta? Saisinko mahdollisimman pian?

Kysytty

Haluaisin kuvia yms. tietoa Tittamari Marttisesta? Saisinko mahdollisimman pian?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tittamari Marttisesta löytyy tietoa ja kuva teoksesta
Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 3 (toim. Ismo Loivamaa) BTJ Kirjastopalvelu 2001.

Kirja löytyy kokoelmastamme ja se on käsikirjastossamme. Käsikirjaston kirjoja ei voi lainata kotiin, joten kirja on varmasti paikalla, kun haluat tulla tutustumaan.

Tervetuloa kirjastoon!