Haluaisin kuunnella musiikkia kirjastossa tietokoneelta youtubesta, mistä löydän kirjastossa korvalaput/kuulokkeet?

Kysytty

Hei! Haluaisin kuunnella musiikkia kirjastossa tietokoneelta youtubesta, mistä löydän kirjastossa korvalaput/kuulokkeet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monissa kirjastoissa on mahdollisuus musiikin kuuntelemiseen kirjaston tiloissa, ja tällaisissa kirjastoissa on tarjolla asiakkaille myös kuulokkeita. On myös mahdollista, että kirjastossa on varauduttu kuulokkeilla myös tietokoneiden kanssa työskentelyssä. Kaikissa kirjastoissa kuuntelemisen mahdollisuutta ei kuitenkaan ole.

Asia selviää vain kysymällä suoraan vaikka puhelimitse siitä kirjastosta, jossa kysyjä haluaisi YouTuben videoita kuunnella. Kaikkien pääkaupunkiseudun kirjastojen yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://helmet.fi sivun oikeassa reunassa olevasta Löydä kirjastosi -kohdasta.

Heikki Poroila