Haluaisin Helsingissä lainata kirjan: Jag är Zlatan Ibrahimovic : min historia / berättat för David Lagercrantz Kirja Ibrahimovic, Zlatan Stockholm :…

Kysytty

Hei, haluaisin Helsingissä lainata kirjan:
Jag är Zlatan Ibrahimovic : min historia / berättat för David Lagercrantz Kirja
Ibrahimovic, Zlatan
Stockholm : Bonniers, 2011

Teoksen tiedot
Kieli svenska
Aineistolaji KIRJA / BOK
Ulkoasu 421 s., [46] pl.-s. : ill. ; 21 cm
Järjestelmänumero 9789100126537
ISBN 978-91-0-012653-7 (inb.)
Asiasana Ibrahimovic, Zlatan
memoarer
fotbollspelare
fotboll
Sverige
Espoon luokka 99.1
Muu tekijä Lagercrantz, David

Onnistuuko? Yritin tehdä teoksesta varauksen, mutta en onnistunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja ei valitettavasti ole vielä tullut lainattavaksi pääkaupunkiseudun kirjastoihin, eikä siitä voi vielä tehdä varausta. Voit seurata HelMet-tietokannasta milloin kirja tulee kirjastoihin, ja varata sen itsellesi.

0 ääntä

Kommentit

Onko kirka nyt varattavissa, miika nousiaisen käännöksenä

On toki. Vastauksia lukiessa kannattaa kiinnittää huomiota päivämäärään, jolloin kysymykseen on vastattu. Zlatan oli vuonna 2012 vasta tulossa kirjastoihin, mutta nyt sitä on kyllä jo kokoelmassa.

Uudet kysymykset kannattaa lähettää tuosta Kysy-nappulasta suoraan palveluun vastattaviksi. Täällä kommenttiosassa toimitus käy kyllä säännöllisesti seuraamassa kommentteja, mutta kysymykset siirretään täältä yleensä tuonne normaalin vastaamisen puolelle, jossa on koko Suomen kirjastoja mukana vastaajaporukassa. Koska toimituksessa on vain 1/3 henkilö, kommentteihin ei pystytä reagoimaan kovin nopeasti.

Zlatan Helmetissä, https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Smin%C3%A4%20zlatan__Oright… Esimerkiksi tässä näyttäisi olevan paikalla kirjoja https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2040750?lang=fin

Toimitus