Haluaisin digitoida (onko oikea termi) diakuvia raamitettuja lasilla ja ilman. Onko se mahdollista? Onko opastusta ja paljonko se maksaa. Asun Tuuloksessa…

Kysytty

Hei. haluaisin digitoida (onko oikea termi) diakuvia raamitettuja lasilla ja ilman. Onko se mahdollista? Onko opastusta ja paljonko se maksaa. Asun Tuuloksessa. Voin tulla pääkirjastoon ja Lammille ja Hauholle riippuen bussiyhteyksistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Diojen skannaus dvd:lle tai cd:lle onnistuu Hämeenlinnan pääkirjastolla tai tällä hetkellä myös Lammin kirjastossa kiertävällä digitointilaitteella. Pääkirjaston editointitilaa voi varata, Info-pisteen puh. 621 3040. Ensikertalainen voi varata myös opastuksen. Palvelu on maksutonta. Lammin kirjastosta voi tiedustella aikaa kiertävälle laitteelle puh. 621 3641,