Hakusessa on novelli jonka nimi on todennäköisesti Kylmä sauna, kylmä rakkaus. Kuka kirjoittanut ja mistä sen löytää?

Kysytty

Hakusessa on novelli jonka nimi on todennäköisesti Kylmä sauna, kylmä rakkaus.
Kuka kirjoittanut ja mistä sen löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tämännimistä novellia ei ole löytynyt. Lähinnä sitä muistuttava on ehkä Hannu Luhtialan novelli Kun sauna menee haaleaksi, joka on ilmestynyt novellikokoelmassa Miehen rakkaus (toimittaneet Armas Alvari ja Jarkko Tontti 2008).