Hakusessa on Extreme-nimisen rockbändin "III Sides to Every Story" -albumin tabikirja eli toisinsanoen nuottikirja vuodelta 1992. Onko missään kirjastossa…

Kysytty

Hakusessa on Extreme-nimisen rockbändin "III Sides to Every Story" -albumin tabikirja eli toisinsanoen nuottikirja vuodelta 1992. Onko missään kirjastossa tuota saatavilla ja jos on, niin olisiko mahdollista että tuo joutaisi vaikkapa poistomyyntiin ja voisin ostaa tuon itselleni omaksi? Yhden kappaleen löysin 10 vuotta sitten Valkeakosken musiikkikirjastosta, mutta sen jälkeen ei ole ollut tuon kanssa onnea. Porin pääkirjasto on itseäni lähinnä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen nuottikirja näyttää olevan ainakin Turun, Jyväskylän, Joensuun ja Rovaniemen kaupunginkirjastoissa lainattavana. Voit tehdä kaukolainapyynnön lähimmässä kirjastossasi.