Hakusessa olisi viikinki aiheisia kirjoja, jotka soveltuvat ääneen luettaviksi alakouluikäisille lapsille. Tällä hetkellä olemme lukeneet Taavi Vartian…

Kysytty

Hei. Hakusessa olisi viikinki aiheisia kirjoja, jotka soveltuvat ääneen luettaviksi alakouluikäisille lapsille. Tällä hetkellä olemme lukeneet Taavi Vartian Viikinkipoika Kasparia iltasatuna (ja muutenkin kun on niin kiva) ja varmasti vielä jatko-osan siitä luemme, mutta sen jälkeen kaipaisimme saman tyylistä luettavaa. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä lisää viikinkiaiheisia kirjoja, toivottavasti näiden avulla seikkailut jatkuvat.

Jukka Parkkinen - Ali Mustan matka Miklagårdiin

Anna Laitinen - Miria viikinkien jäljillä

Andy Elkerton - Arni Sankarina ja Retki uuteen maahan

Kunnas - Viikingit tulevat!

Cressida Cowell - Näin koulutat lohikäärmeesi