Otsikko
Hakusessa olisi runo josta muistuu enää mieleen vain osia: ...viel uinuvat... ...kerran kesä kaunehin.... ...sun armas otan omaksein... Runon etsijä on jo…

Kysytty

Hakusessa olisi runo josta muistuu enää mieleen vain osia:

...viel uinuvat...
...kerran kesä kaunehin....
...sun armas otan omaksein...

Runon etsijä on jo vanhempi naishenkilö, jonka häissä runo on aikoinaan lausuttu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä runoa emme löytäneet. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?