Haen tietoa Java-ohjelmointikielen välineistä Internet-turvallisuuden parantamiseksi, mieluiten kansainvälisistä lehtiartikkeleista.

Kysytty

Haen tietoa Java-ohjelmointikielen välineistä Internet-turvallisuuden parantamiseksi, mieluiten kansainvälisistä lehtiartikkeleista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähetin sinulle sähköpostitse muutaman englanninkielisen artikkelin Ebsco artikkelitietokannasta (löytyy ainakin suurimmista yleisistä kirjastoista). Voit arvioida onko niissä etsimääsi aineistoa. Aiheesi on kaikenkaikkiaan sellainen että on vaikea näin neuvottelematta kanssasi tehdä relevantteja hakuja. Oletko tehnyt hakuja jollain Internetin hakukoneella?
Kokeilin sanoilla java and "internet security" (fraasina) ja käytin Northern Lightia http://www.northernlight.com/ . Sain näin maallikon silmin arvioituna ihan hyviä sivuja. Helsingin Yliopiston tietojenkäsittelytieteenlaitoksen julkaisemana löytyy Antti Viljamaan lyhyehkö tutkimus nimellä Java and Internet security (1998)