Haen opetusta varten aikajanaa, joka oli Turun Sanomissa TS 31.12.1999 (Sunnuntailiite). Sain tämän tiedon suoraan TS:n arkistonhoitajalta. Hän kertoi, että…

Kysytty

Haen opetusta varten aikajanaa, joka oli Turun Sanomissa
TS 31.12.1999 (Sunnuntailiite). Sain tämän tiedon suoraan TS:n arkistonhoitajalta. Hän kertoi, että teillä olisi tämä aikajana aukeama mikrofilmillä. TS:n arkistossa ei ole graafista esitystä tuosta sivusta, joten onko mahdollista ottaa valokopio tuosta sivusta, jossa näkyy myös tuo tärkeä aikana ja mitä kopio tulisi maksamaan? Kiitos tiedoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston käsikirjastossa (Pääkirjasto, 2.krs) on kyseinen lehti mikrofilmillä ja kopiot maksavat sivulta 2,50 mk.