Otsikko
Haen nuotteja ja/tai äänitettä kappaleesta nimeltään Sydän harharetkellä. Mistä saisin jomman kumman tai molemmat käsiini? Omat hakutaitoni eivät riitä…

Kysytty

Haen nuotteja ja/tai äänitettä kappaleesta nimeltään Sydän harharetkellä. Mistä saisin jomman kumman tai molemmat käsiini? Omat hakutaitoni eivät riitä.

Sivulta http://yle.fi/aanilevysto/firs/leijona.htm löysin viimein kappaleesta seuraavia tietoja.

Äänitteen nimi: Tuudita tuuli
Esittäjä(t): Tuomi, Veikko (laulu). Salmi, Klaus (johtaja). Ramblers-orkesteri (orkesteri).
Tekijä(t): Kallio, Ilpo /pseud / (= Lahtinen, Tapio) [1922-1996] (sävellys). Valkama, Kaarlo [1908-1980] (sovitus). Tervasmäki, Asser /pseud / (= Eeva, Helena) (sanoitus).
Musiikkilaji: VIIHDEMUSIIKKI
Lajitarkenne: valssi
Kesto: 2 min 53 sec
Esityskieli: suomi
Tallennusvuosi: 1953

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Allaolevalla CD levyllä löytyy kappale nimeltään "Sydän harharetkellä".
Valitettavasti kyseistä CD levyä ei löydy Kirkkonummen kirjaston kokoelmasta, mutta voimme kaukolainata sen tänne jostain muualta. kaukolainan hinta on 4 €. Ilmoitathan jos haluat että kaukolainaamme sen.
Nuottia en ole onnistunut löytämään.

AINEISTOLAJI CD-levy ID 772482
PÄÄTEKIJÄ TUOMI, Veikko (esitt.)
NIMEKE Rantalavan laulu [Äänite]
JULKAISUKIELI suomi
JULKAISUTIEDOT Tampere : Salix, p2006
ULKOASU 1 CD-äänilevy
TUOTETUNNUS FINOCD-107
HUOMAUTUKSET Levytykset vuosilta 1949-1954
Esitys: Veikko Tuomi (voc) ja useita eri orkestereita

ASIASANAT viihdemusiikki : Suomi : 1940-luku : 1950-luku
iskelmät : Suomi : 1940-luku : 1950-luku