Haen muutamaa kirjaa: 1) Jonny Steinberg "The number" ja "Midland" sekä 2) "The Diary of Iris Vaughan", kirjoittaja I. Vaughan Mahtaisiko niitä olla Suomessa…

Kysytty

Hei, haen muutamaa kirjaa:

1) Jonny Steinberg "The number" ja "Midland"
sekä
2) "The Diary of Iris Vaughan", kirjoittaja I. Vaughan

Mahtaisiko niitä olla Suomessa jostain saatavilla?

Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymäsi kirjoja ei vaikuta löytyvän kirjastoista Suomessa, ei ainakaan vielä, mutta kirjakaupasta niitä voi tilata.

Jonny Steinbergin kirja "The Number" löytyy tilattavana Akateemisesta kirjakaupasta. Tilattavissa on myöskin muita hänen kirjoja paitsi "Midland" joka todennäköisesti voi tilata Akateemisesta erikseen pyytämällä.

The Diary of Iris Vaughan on myöskin tilattavissa Akateemisesta kirjakaupasta. Akateemisessa olevien kirjojen toimitusaika on noin 2-3 viikkoa.

Akateemisen kirjakaupan nimeke- tai tarkennetulla haulla voi selailla tilattavia kirjoja. (Hakukenttä vasemassa yläkulmassa kirjakaupan sivulla).

https://www.akateeminenkirjakauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/TopCate…