Haen lapselleni sellaista nuottikirjaa jonka nimi on luulisin Thompsonin pianokirja, löytyykö sellaista?

Kysytty

Haen lapselleni sellaista nuottikirjaa jonka nimi on luulisin Thompsonin pianokirja, löytyykö sellaista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy. Ainakin kirjastojen musiikkiosastoilla on tarjolla Thompsonin pianokoulu 1-3 ja
lisäksi alkeisvihko: Thompsonin pianokoulu : Pienet sormet soittamaan, alkeisvihko.