Guinness world records gamer´s 2021. Tämä teosko ei ole vieläkään varattavissa, kiitos?

Kysytty

Guinness world records gamer´s 2021. Tämä teosko ei ole vieläkään varattavissa, kiitos?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Näyttäisi siltä, että teosta Guinness world records gamer´s 2021 ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu. Siitä ei löydy tietoja kustantajan sivuilta. Guinness world records gamer´s 2020 on toistaiseksi viimeisin julkaisu sarjasta. Mikäli teosta tarjotaan tulevaisuudessa hankittavaksi kirjastoon, sen varmasti hankimme.