Grapen määritelmä. Meni jotenkin näin , Greippi oli entinen sitruuna joka sai mahdollisuuden. En millään muista miten lause meni. Oli jonkun ison kuuluisan säe

Kysytty

Grapen määritelmä. Meni jotenkin näin , Greippi oli entinen sitruuna joka sai mahdollisuuden. En millään muista miten lause meni. Oli jonkun ison kuuluisan säe

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oscar Wilde on sanonut seuraavaa:

“A grapefruit is just a lemon that saw an opportunity and took advantage of it.”

2 ääntä

Kommentit

(ja grape on viinirypäle)