Otsikko
Geoteknik/grundundersökning - Geotekniikka/pohjatutkimukset ?

Kysytty

Geoteknik/grundundersökning - Geotekniikka/pohjatutkimukset ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat viitteet löytyivät Teknillisen korkeakoulun kirjastosta ja tieteellisten kirjastojen yhteisluettelosta:

Siltojen pohjatutkimukset : geotekniikan informaatiojulkaisuja, Helsinki Tielaitos 1999
Korhonen, Kalle-Heikki: Maa- ja kallioperä rakennuspohjana : pientalojen pohjatutkimukset Hki 1967
Junnila, Antti: Tieleikkausten pohjatutkimukset : geotekniikan Informaatiojulkaisuja, Helsinki Tielaitos, Geokeskus 1995
Pohjatutkimukset. Geotekniikan päivä marraskuu 1985 : uutta tietoa kairausmenetelmistä ja niiden käytöstä: luentomoniste Hki Rakentajain k. 1986
Pohjatutkimukset, Hki INSKO 1985
Pohjatutkimukset ja valvontamittaukset rakennushankkeessa, Helsinki INSKO 1986
Olsson, Lars: Lönar sig en kompletterande grundundersökning ? : beslutsteori tillämpad på ett spontningsobjekt, Stockholm Stat. råd för byggnadsf. 1980
Rantamäki, Martti: Geotekniikka / M. Rantamäki, R. Jääskeläinen, M. Tammirinne
Pohjatutkimusten käyttö ja kehittäminen, Helsinki : INSKO, 1988
Geofoor 10 : Geotekniikkaa kaikille : lyhyt oppimäärä : rahaa, kuntoa ja terveyttä geoteknikolta / [päätoimittaja: Jouko Törnqvist] Espoo : Suomen geoteknillinen yhdistys
Siltojen pohjatutkimukset, Helsinki : Tielaitos, tiehallinto, tie- ja informaatiojulkaisuja liikennetekniikka, 1999

Vaasan ammattikorkeakoulun tietokannasta (VTOL) löytyi seuraava teos: Tieleikkausten pohjatutkimukset. Helsinki : Tielaitos, 1995

Omasta Vaasan kaupunginkirjaston tietokannasta ei aiheeseesi liittyvää aineistoa löytynyt eikä myöskään niistä artikkelitietokannoista, joita meillä on käytössä.

Kaikkia em. teoksia voit tilata kaukolainaksi meidän kauttamme, perittävä maksu riippuu lähettävän kirjaston hinnastosta. Mikäli haluat erityisesti ruotsinkielistä aineistoa, voisi ehkä kannattaa yrittää etsiä omatoimisesti ruotsalaisten tieteellisten kirjastojen yhteitietokannasta Libriksestä, jonka käyttö on ilmaista kaikille. Tietokannan löydät osoitteesta: http://www.libris.kb.se/.

Opastamme mielellämme tietopalveluosastollamme itsenäisessä tiedonhaussa.