Frans Emil Sillanpään kirjoittama Joulupakina jota luettiin aikoja sitten radiossa Jouluna.

Kysytty

Frans Emil Sillanpään kirjoittama Joulupakina jota luettiin
aikoja sitten radiossa Jouluna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Frans Emil Sillanpään joulupakinoita on lainattavissa kirjastoista Yleisradion tallennemyynnin äänitteenä "Taatan radiojoulu : F.E. Sillanpään joulupakinoita" sekä CD-äänilevynä että c-kasettina. Äänitteessä on kuunneltavissa joulupakinat vuosilta 1945, 1946, 1950 ja 1953.