Otsikko
Frankin kautta etsin Kaikki kirjastot -kohdassa eduskunnan kirjastosta kirjoja. Tähän asti se on toiminut, mutta nyt ei enää toimi. Se näyttää, ettei kirjoja…

Kysytty

Frankin kautta etsin Kaikki kirjastot -kohdassa eduskunnan kirjastosta kirjoja. Tähän asti se on toiminut, mutta nyt ei enää toimi. Se näyttää, ettei kirjoja löydy, vaikka jos menee eduskunnan kirjaston sivulle, kirjat löytyvät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa Eduskunnan kirjastosta ja heille oli tuttu kyseinen ongelma. Frank monihaku on toiminut vajavasesti jonkin päivän ja ehdottivat yhteydenottoa suoraan Frank monihaku palveluun
http://monihaku.kirjastot.fi/frank/contact/