Finlandia palkintoehdokas Dessa himlar kring oss städs - mikä on kirjan nimen suomennos, lähinnä miten tässä yhteydessä suomennetaan städs. Ruotsin…

Kysytty

Finlandia palkintoehdokas Dessa himlar kring oss städs - mikä on kirjan nimen suomennos, lähinnä miten tässä yhteydessä suomennetaan städs. Ruotsin keskustelurymässämme emme päässeet yksimielisyyteen sen merkityksestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on suomennettu nimellä Alati taivaat.