Fennica-tietokannassa on joidenkin CD-levyjen kohdalla merkintä "ei asiakaskäyttöön". Mitä tämä tarkoittaa?

Kysytty

Fennica-tietokannassa on joidenkin CD-levyjen kohdalla merkintä "ei asiakaskäyttöön". Mitä tämä tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin yliopiston kirjaston Fennica-osastolta kerrottiin, että "ei asiakaskäyttöön merkintä" koskee cd-romeja. Tämä aineisto ei ole asiakaskäytössä, koska se ei tällä hetkellä kuulu vapaakappale säädösten piiriin. Kokoelmaa on kuitenkin alettu kartuttaa, kustajat lähettävät cd-romeja vapaaehtoisesti.

Jos haluat lisätietoja ota yhteyttä suoraan:
Helsingin yliopiston kirjasto
Fennica
PL 26 (Teollisuuskatu 23)
00014 HELSINGIN YLIOPISTO
Puh. (09) 1911 44389