Everstiluutnantti Kaino Eino Niemeläinen toimi Talvisodan alussa JR 11:n komentajana. Niemeläinen syntyi Joensuussa 20. lokakuuta 1888. Minä päivänä…

Kysytty

Everstiluutnantti Kaino Eino Niemeläinen toimi Talvisodan alussa JR 11:n komentajana. Niemeläinen syntyi Joensuussa 20. lokakuuta 1888. Minä päivänä Niemeläinen kuoli?

Vastaus

Vastattu

Jääkäripataljoona 27:n Perinneyhdistyksen Parole-lehden numeron 1/78 Tuonen satoa -palstan mukaan jääkärieverstiluutnantti Kaino Eino Niemeläinen kuoli 13.12.1977.