Otsikko
Etsiskelen kirjan ja kirjailijan nimeä. Kyse on viihderomaanista muistaakseni 1970-luvulta. Kirja sijoittuu Jenkkeihin, päähenkilö on eräänlainen henkivartija,…

Kysytty

Etsiskelen kirjan ja kirjailijan nimeä. Kyse on viihderomaanista muistaakseni 1970-luvulta. Kirja sijoittuu Jenkkeihin, päähenkilö on eräänlainen henkivartija, jonka äveriäs isä pestaa vahtimaan tyttärensä siveellisyyttä. Miestä kielletään ehdottomasti harrastamasta seksiä tyttären kanssa, mutta pari on tottelematon. Saattaa olla että kirjassa on kytkös öljyteollisuuteen. Hiukan hämärä on muistikuva, joten olisiko mahdollista jäljittää, kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme ole löytäneet vastausta kysymykseesi. Tiedustelen asiaa vielä kirjastolaisten sähköpostilistalla ja ilmoitan, jos vastaus löytyy sitä kautta. Tunnistaisiko joku palstan lukijoista tämän kirjan?