Etsisin kirjaa tai kirja sarjaa (en ole varma mikä se on) nimeltä Fallout Equestria. Sitä ei varmaankaan mistään Suomen kirjastosta löydy, mutta kysyisin miten…

Kysytty

Etsisin kirjaa tai kirja sarjaa (en ole varma mikä se on) nimeltä Fallout Equestria. Sitä ei varmaankaan mistään Suomen kirjastosta löydy, mutta kysyisin miten voisin lukea tämän kirjan jostain. Englannin kielen taito ei ole niin hyvä että voisin lukea sen noin vain...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä fanifiktiona tuotettua kirjasarjaa näyttäisi olevan ainoastaan Kongressin kirjaston kokoelmissa Yhdysvalloissa. Sitäkään tuskin saa lainaksi. Kirjat ovat luettavissa verkossa, mutta käännöksiä niistä ei ole:

http://falloutequestria.wikia.com/wiki/Fallout:_Equestria

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Fallout: Equestria ensinnäkään ei ole kirja sarja. Se on fanfiktio, josta on painettu kirja. Sen pohjalta on kirjoitettu monta tarinaa, mutta se ei ole kirja sarja.
Kyllä, yksi kirja on Kongressin kokoelmassa koska ISBN numero vaatii sen olevan siellä.
Tämä fanfiktio on painettu jo kolme kertaa, ja minulla on yksi noista kirjoista. Tässä linkki ekirjaan: https://goo.gl/RkSJ7R . Nämä ovat niin identtiset kolmanteen painokseen kuin mahdollista.
Mutta käännöstä kirjaan ei ole kähimaillakaan tulemassa.
Uusia painoksia voi seurata osoitteessa: book.fallout-equestria.com , he ovat painamassa tämän viestin kirjoituksen aikaan MN7 tarinaa.