Otsikko
Etsin Viktor Hugon romaanin Kurjat lyhennetyn suomennosversion suomentajaa?

Kysytty

Etsin Viktor Hugon romaanin Kurjat lyhennetyn suomennosversion suomentajaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy vuonna 1975 ilmestynyt kaksiosainen lyhennetty versio teoksesta Kurjat. Kirjassa ei ole merkintää suomentajasta, mutta sen esipuheen on kirjoittanut V.A. Koskenniemi. Ikävä kyllä en onnistunut muualtakaan saamaan selville suomentajaa. Sinun kannattanee ottaa yhteyttä kustantajaan, joka on WSOY.