Etsin varmistusta ja lähdettä (ja rivitystä) seuraavalle Pelle Miljoonan kirjoittamaksi sanotulle runolle: "Me olemme niin pieniä mutta suuri on elämä ja…

Kysytty

Hei,

etsin varmistusta ja lähdettä (ja rivitystä) seuraavalle Pelle Miljoonan kirjoittamaksi sanotulle runolle: "Me olemme niin pieniä mutta suuri on elämä ja aurinko nousee joka päivä." Etukäteen kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

"Me olemme niin pieniä, mutta suuri on elämä ja aurinko nousee joka päivä yhä uudelleen."

Teksti on Pelle Miljoonan biisistä "Ja aurinko nousee" ja se löytyy vuonna 1999 ilmestyneeltä "Laulava idiootti" -levyltä. Levy on kuunneltavissa Spotifyssa.