Etsin vanhaa suomalaista elokuvaa nimeltään Katsastus. Se on tehty noin 20-30 vuotta sitten. Löytyisiköhän sitä jostain kirjastosta.

Kysytty

Hei,
etsin vanhaa suomalaista elokuvaa nimeltään Katsastus. Se on tehty noin 20-30 vuotta sitten. Löytyisiköhän sitä jostain kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä Matti Ijäksen vuonna 1988 ohjaama Katsastus, joka pohjautuu Joni Skiftesvikin novelleihin. Elokuvan pääosissa ovat Vesa Vierikko, Sulevi Peltola ja Kaija Pakarinen. Dvd löytyy muutamista Helsingin kirjastoista, saatavuustiedot osoittessa
http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xkatsastus**&searchscope=9&m=g&l=&b…