Etsin vanhaa hupihiiren löytöretki nimistä satukasettia. Se on Raimo Berganin satu ja on satuset-sarjan ykkös kasetilla. Mistä voin lainata tämän?

Kysytty

Etsin vanhaa hupihiiren löytöretki nimistä satukasettia. Se on Raimo Berganin satu ja on satuset-sarjan ykkös kasetilla.
Mistä voin lainata tämän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kasettia ei enää löydy Riihimäen kaupunginkirjaston kokoelmista, mutta se on vielä saatavilla useammassakin maakuntakirjastossa. Voit joko pyytää sen Riihimäen kautta kaukolainaksi tai käydä itsekin kysymässä vaikka Lahden pääkirjastosta.