Etsin tietokannastanne elokuvaa tai kirjaa nimikkeellä 'The Shadow'. (Elokuvassa päänäyttelijänä Alec Baldwin) Ilmeisesti tällaista ei kokoelmasta löydy…

Kysytty

Hei,

Etsin tietokannastanne elokuvaa tai kirjaa nimikkeellä 'The Shadow'. (Elokuvassa päänäyttelijänä Alec Baldwin) Ilmeisesti tällaista ei kokoelmasta löydy. Olisiko kyseistä teosta mahdollista pyytää lisäämään kokelmaanne tämän palvelun kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Olet aivan oikeassa - the Shadows-niminen elokuva, joka on Russell Mulcahyn ojaama vuodesta 1994 ei löydy HelMet-kirjastojen videokokoelmista.
Hankintaehdotusia kannattaa tehdä oheisella lomakkeella
http://www.lib.hel.fi/forms/hankintaehdotus.asp