Etsin tietoa kuoleman jälkeen tehtävästä perunkirjasta ja perunkirjamalleista.

Kysytty

Etsin tietoa kuoleman jälkeen tehtävästä perunkirjasta ja perunkirjamalleista.

Vastaus

Vastattu

Perunkirjoituksesta ja perunkirjamalleista esimerkkeja on esim. teoksessa Norri, Matti Perintö ja testamentti:käytännön käsikirja. Helsinki : Alma Talent, 2017. Perunkirjoituksesta löytyy tietoa kirjasta Perunkirjoitus ja perinnön veroseuraamukset / Aulis Aarnio, Urpo Kangas, Timo Räbinä.Helsinki : Alma Talent, 2020 Molemat kirjat löytyvät HelMet-kirjastoista www.helmet.fi