Otsikko
Etsin teosta Övretveit, John (norjalainen ö): Evaluating Health Interventions. Mistä kirja löytyisi?

Kysytty

Etsin teosta Övretveit, John (norjalainen ö):
Evaluating Health Interventions.
Mistä kirja löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tieteellisten kirjastojen Linda-tietokannan mukaan kirjaa löytyy ainoastaan Jyväskylän, Kuopion, Turun ja Tampereen Yliopistojen kirjastoista. Kaukolaina-pyynnön voit tehdä Helsingin kirjastojen kautta. Kysy lähimmästä kirjastostasi tarkempia ohjeita. Voit tehdä pyynnön myös Internetin kautta osoiteessa: http://www.lib.hel.fi Valitse kirjastopalveluiden opas, sieltä löydät Kaukopalvelu henkilöasiakkaille.