Etsin teosta: on käsittääkseni geologisen tai geodeettisen laitoksen tms julkaisema, tekemä, aihe Pirkanmaa, Nokia kallioiden rakenne jne mukana Naulonvuori,…

Kysytty

Etsin teosta: on käsittääkseni geologisen tai geodeettisen laitoksen tms julkaisema, tekemä, aihe Pirkanmaa, Nokia kallioiden rakenne jne mukana Naulonvuori, josta tarvitsen tietoa.
Olisiko Pirkanmaan paikallaishistoria kokoelmassa tuo teos (mikä se nyt
sitten on) tai Nokian kirjaston kokoelmissa?
Voisi ainakin kysyä ao. kirjastoista.
Fennicasta, jossa on kaikki Suomessa julkaistu kirjallisuus, ei noilla
tiedoilla tärppää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan etsimänne teos olla seuraava:

TEKIJÄ: MARMO, Vladi

NIMEKE: Geology of the Nokia region, Southwest Finland / Vladi Marmo
JULKAISUKIELI: englanti
JULKAISUTIEDOT: Helsinki : Geologinen tutkimuslaitos, 1957
ULKOASU: 38, [8] s. : kuv., kartt. ; 25 cm
SARJA/ISSN: Bulletin de la Commission géologique de Finlande, ISSN 0365-9283 ; Tome 29, 176
nid.)
HUOMAUTUKSET: With 16 figures, 1 table

Tämä teos löytyy Tampereen kaupunginkirjaston pääkirjasto Metsossa olevasta Pirkanmaa-kokoelmasta.

Teoksessa ei ole aakkosellista hakemistoa, joten siitä ei voi hakea suoraan Naulonvuoresta tietoa, vaan teos on tältä osin selattava läpi.

Tässä samassa sarjassa on myös muita Pirkanmaan aluetta koskevia geologisia selvityksiä. Nekin ovat englanninkielisiä ja löytyvät Pirkanmaa-kokoelmasta

Tässä suora linkki sarjan teoksiin PIKI-verkkokirjastossa
http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=fulll&boo1=AND&booA=NOT&dat1=Bul…
(pitkä osoite, mutta jos ette saa sillä listaa näkyviin, voi PIKI-verkkokirjastosta hakea tietoja laittamalla hakulomakkeen kohtaan nimeke sarjan nimen Bulletin de la Commission géologique de /sen voi jättää myös kesken)

Tampereen seudun geologiasta on olemassa lainattava teos:
TEKIJÄ: MATISTO, Arvo
NIMEKE: Tampereen seudun geologia / Arvo Matisto, Kalevi Virkkala
JULKAISUKIELI suomi
JULKAISUTIEDOT Porvoo ; Helsinki : WSOY, 1964
ULKOASU VIII, 136, [1] s. : kuv., kartt. ; 25 cm
SARJA/ISSN Tampereen Tieteellisen rahaston julkaisuja ; 2